Niican

Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Denice Lundahl - 5 augusti 2008 13:22

Ja det har vi ju fått bevis på i alla fall.

Jag vet inte, tydligen behövde vi verkligen riva upp allting för att kunna gå vidare.

Nu finns det bara hat kvar precis som det aldrig funnits något annat, aldrig funnits något mer.

Hatet är så starkt att alla andra känslor blir kvävda djupt där inne som dom håller sig gömda.

Det finns synliga sår och det finns osynliga sår.

Det finns smärta som visar sig genom tårar och osynlig smärta som känns i hjärtat.

Det finns minnen som följer en varenda steg man tar, det finns känslor som alltid kommer stanna kvar.

Det finns tankar, frågor som snurrar runt där inne och aldrig kommer få några svar.

Det kommer ta tid att bearbeta, sluta sakna, glömma, sluta drömma men det kommer gå, tiden läker alla sår.

Jag önskar att det vore så lätt att bara vända på klacken och gå.

Du sa att det skulle ta minst 12 månader men jag tror du är på god väg redan.
Det finns inget kvar, det hade aldrig funkat, det hade aldrig gått.

Det kommer ta tid att glömma och det kommer göra ont men det kommer gå.

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards