Niican

Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Denice Lundahl - 26 augusti 2008 18:01

Hmm ja fick mig en liten funderare igår.

Umgicks med mina underbaringar och så skulle vi äta på burger king och vem träffa jag där om inte Robin ?

Jo precis, där träffa jag Robin och på Mf förra veckan så träffa jag Andreas,Matte och André.

Det är typ hälften av vår gamla umgängeskrets.

Och sen gick jag förbi T.Ts hus i söndags och tänkte på minnena med honom.

T.T var en underbar kille, om jag minns rätt :)

Det var väl ändå lite han och jag men ändå inte.

Så många gamla minnen vi har med dom personerna alltså :)

Kommer ihåg när T.T i stort sätt torka bordet med Linda, när Robin hoppade på mig så jag trilla baklänges från bänken och nästan slog bakhuvudet i stenarna.

Vi hälsa alltid genom att pussa varandra på kinden och kommer ihåg speciellt en gång när T.T pussa mig på munnen istället :)
Det måste ha varit första gången vi pussades för vi pussades ju flera gånger sen. Åh gud saknar den tiden.

Nu har nästan alla splittrats och man träffar aldrig och pratar knappt med någon av dom. Skit synd egentligen.

Vi var ett härligt litet gäng.

Åh saknar verkligen gamla tider :(

Men det är väl så man växer ifrån varandra, man splittras av olika anledningar och man glider ifrån varandra men det är synd.

Från det ena till det andra.

Trodde aldrig att jag skulle komma över mitt ex så snabbt, jag trodde att det var omöjligt men det var det inte :)

Det bästa vi har gjort på 1,5 år är att gå skilda vägar :)

Alltid innan har vi hittat tillbaka till varandra, vi har inte kunnat släppa men nu äntligen har vi släppt :)

Vilket känns jätte bra och nu är jag jätte glad för att vi verkligen släppte :)

Vi var inte rätt för varandra så enkelt är det och tillslut insåg vi det, bättre sent än aldrig :)

Så nu är båda lyckliga på olika håll, så bättre än så kan det inte bli :)

Haha nu har man den känslan igen, det pirrar i magen,man går och små ler, får söta sms,samtal och allt är så nytt och spännande. Underbar känsla :)


Kääääär, sjukt underbar, jag dööööör :)


"It's ok to scream and if you need to take a second to breathe
Hey there it is I can feel your legs trembling
You feel the sweat dripping from my chest and then you're
Like oh, oh, oh baby, don't stop
And I'll be like no I won't I'll take you to the top"

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards