Niican

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Denice Lundahl - 8 december 2009 08:11

Att sminka sig ?!

Ahhh ångest var varannan morgon när jag står framför spegeln och ska ägna ungefär 5-8 min med att sminka mig...

Och NEJ det tar inte längre tid för mig för jag har inte så mycket smink att jag ser ut som en docka :)

Använder bara eyeliner,mascara och ögonskugga . . .

Men även om det inte tar lång tid så är det fan skit tråkigt ändå !

Men tyvärr måste man ju sminka sig för se någorlunda anständig ut så man får väl offra sig så man inte skrämmer hela stan när man rör sig utanför lägenhetens dörrar :)



Om jag inte har världens sööööötast och mest underbara vänner :)

Moas kommentar, alltså jag hoppas du vet att du är guldvärd :)

Fast jag uppskattar och älskar alla mina fina vänner.

Så klart finns det några som betyder mer än andra och några jag står närmre än andra men så är det alltid ...

Glad för att jag har er allihopa i alla fall :)



Min bror gav mig en lapp sist jag var där.

På lappen står det " Jag tyker at Denise är värden besta syster i hela stan "

Och lappen är nu placerad på en hylla jag har uppsatt på väggen så alla kan se min fina lapp som jag fått av min fina bror :)

Så jävla sööt han är :)

Älskar verkligen mina smååsyskon :)

Tråkigt att vi inte bor i samma stad bara för då hade man kunnat umgås mycket mer med dom, tagit med dom på saker osv..

Men så är det ibland ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards