Niican

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Denice Lundahl - 29 december 2009 12:10

Yes 2 dagar i rad nu har jag inte kunnat sova.

Åh håller på att bli tokig :(


I alla fall bettan är igång igen men funderar på att sälja bettan och inskaffa en ny.

Vi får se vad pappa tycker, det är han som fixar och trixar på den fronten.


Annars har jag fått ledigt året ut och det är nyår om 2 dagar.

Vet inte om jag ser framemot nyår ens utan tar det bara som det kommer.
Blir nog inget speciellt med nyår detta året men spelar ingen roll för min del.

Har ändå inte varit alls peppad till varken jul eller nyår.

Låt bara skiten vara över så är jag nöjd :)


Igår spela vi badminton , haha vilket resultera i diverse skador.

Jag kunde inte koncentrar mig så mycket jag skratta och jag har sår på handen, blåmärke på knäna och hade grymt ont i fuck you fingret ett tag.

HAHA vi är inte menade att utföra sporter.

Min stackars Nora stukade axeln , neej så våldsamma var vi inte !
Men hon hade redan en gammal skada sen fotbollen och därav att det inte behövdes vidare mycket för att hon skulle stuka den igen.

Men vi hoppas att det blir bättre snart och nästa gång spelar vi INTE badminton, haha :)

Men kul hade vi ändå och jag tackar alla som medverkade i gårdagens spel :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards