Niican

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Denice Lundahl - 20 december 2009 20:44

Haha yes idag ringer min moster sådär vid 12 och säger att det blir pepparkaksbak hemma hos henne men hon hade helt glömt bort att höra med mig ifall jag ville vara med.

Jag var ju med förra året så jag klädde på mig i all hast och börja gå mot moster :)

Jag älskar att baka pepparkakor hos moster. För halva släkten är typ där :)
Jag, min kusin, hennes pojkvän, min andra kusin med hans två barn, två av mina andra kusinbarn , moster och hennes man :)

Dom är såå sööta, vill bara pussa och krama dom hela tiden :)
Men dom är pojkar så det får man ABSOLUT INTE !

Haha så när dom busar eller svär osv så hotar man med pussar och kramar så lugnar dom ner sig eller slutar :)

Haha sööta små skitungar, douglas fick 2 straffpussar för han åt för mycket av pepparkaksdegen.

Sen gjorde vi en deal, inga fler pussar om jag fick 1 bamsekram, haha :)

Men vi hade kul och det var mysigt som vanligt :)

Tur jag tog tag i mig själv och orka gå dit :)



Hann inte mer än hem om och sen hämta vi min bil hos Linda, efter gårdagens festande. Min väska med smink, plattång osv var där så ni förstår att jag inte varit allt för snygg idag med gårdangens smink och inte jätte platthår.

Men i alla fall körde min sööta smöör mig dit och så hämta jag den.

Sen åkte vi till backarna i pildammsparken och åkte pulka :)
Haha fast dom backarna ser livsfarliga ut så jag våga inte åka själv, så fick turas om att åka med bebis och Smööran :)

Sen hade vi lite snöbollskrig och det blev lite buuus :)

Älskar att bebis är hemma så trion kan buuuuuusaaaaaa :) önskar bara jag vore mer ledig så vi fick mer tid tillsammans, men finns kvällar och helger så det ska vi nog ordna :)


Måste säga att snön är mysig och kan vara jätte kul men just nu är det LITE för mycket av det goda !

Behöver inte vara riktigt så mycket att man blir insnöad och inte kan ta sig fram .

Men mysigt om det ligger kvar lite till julafton i alla fall :)



Har fått ett önskemål om fler bilder på bloggen så ska försöka uppfylla detta önskemål, hoppas alla står ut med det :)



Jag och Snoor innan festen igår :)





Mina pepparkakshjärtan som jag verkligen la ner min själ på att göra :)
Haha och alla skitungarna ville förstöra dom men ICKE ! :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards