Niican

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Denice Lundahl - 2 februari 2010 19:28

Sett den ?

Jag har och filmen hann knappt börja förrän jag kände igen vad han förespråka.

Denna filmen är i princip vad min bok kommer/ska handla om.

Den förstör min bok lite men samtidigt inte.

Han berättar från en killes perspektiv, jag berättar ifrån en tjejs.

Och själva principen är den samma men egentligen borde jag inte se filmen som en nackdel.

Men det var min första tanke när jag såg den " Shit min bok är körd "

Men egentligen borde jag se det som en fördel.

Kan se den som en inspirationskälla istället, se och lär uttrycket kanske.

Äsch vi får se.

När boken väl är klarskriven så kan man ju jämföra boken och denna filmen.

Innan dess är lite lite små luddigt och suddigt .

Men värt att se den filmen faktiskt, så om inte annat så har detta inlägget gett er ett filmtips :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards