Niican

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Denice Lundahl - 8 februari 2010 07:52

Yes denna helgen har varit en riktigt myshelg.

Bara myst myst och myst med nära och kära :)

I lördags hann jag med en sväng in om båda mina pappor och det var lika trevlig på båda ställena :)

Kul att komma till min riktiga pappa igen och få vara där lite, det var ett bra tag sen sist .

Och igår var det dop för Kevin och jag blev gudmor för första gången :)

Börja med att jag fick gå upp halv 8 en söndagsmorgon efter 5 timmar sömn för att skynda mig ner till Coop och hitta en vit body till Kevin .

Haha min lediga helg och både lördag och söndag har jag varit uppe tidigt :(

Men det var det värt.

Lite små trött nu men blir väl pigg av alla glada barn på dagis sen.

Eller så får jag helt enkelt vila på min rast :)

Men men tackar alla som medverkat i min myspys helg , det gilla vi skarpt ;)






Bild från dopet :)

  

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards