Niican

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Denice Lundahl - 6 februari 2010 09:43

Vilken serie vi har detta året. Nästan samma som förra. Bara några lag som hoppat in.

Kan tippa redan nu på hur serien kommer sluta.


Lag i serien :

Barrikan

Fc trelleborg

Hyllie

Klagshamn

Fc Rosengård

Kulladals ff

Skabersjö

Svedala

Vellinge

Åkarp

 
Jag vet inte riktigt hur bra fotboll klagshamn och åkarp spelar. Har för mig att klagshamn spelar ganska bra fotboll faktiskt. Men åkarp har jag ingen aning om.

Kulladals har precis startat sitt damlag och oavsett hur bra spelarna är så tar det tid att spela ihop sig och spela bra som ett lag.

1 spelare gör inte ett helt lag ! Men vet inte hur deras spelare är eller hur dom spelar ihop pratar bara utifrån erfarenhet med andra ny startade lag.


Förra året var skabersjö, vellinge vi och fc trelleborg ganska jämna lag.

Så jag tror att vellinge, skabersjö framför allt kommer kriga om 1,2 placeringen och fc trelleborg KAN också vara med där. Annars tror jag klagshamn ifall jag minns rätt också kommer vara med på ett litet hörn och kriga om dom 4 första placeringarna.

Vi KAN också vara där ifall vi verkligen vill spela och kommer spela fotboll !
Om vi bara kämpar och ger hundratio på matcherna så ska vi nog också kunna ligga där. 

Hyllie KAN också bli ett hot men dom är som oss, ett väldigt otippat lag. Men skulle inte förvåna mig om dom chockar och tar 4 platsen kanske.

Ingen placeringen kommer ges gratis, jag tror dom flesta lagen är ganska jämna och flesta matcherna kommer vara en utmanning för båda lagen. Så man får kämpa för sin placering i denna serien tror jag !


Jag tror det kan se ut såhär när serien är slut :

1. Vellinge

2. Skabersjö

3. Fc trelleborg/ klagshamn.

4.  Hyllie (Fc trelleborg/ klagshamn.)

5. Fc Rosengård (Hyllie)

6.Barrikaden/Åkarp ( INGEN ANING hur dom spelar så en vild gissning)

7.Kulladal/svedala


Svårt att tippa korrekt med tanke på att vi har 3 lag som jag inte vet hur dom spelar.

Men tror lagen som kommer ligga på 1,2,3 och 4 platsen kommer vara VÄLDIGT jämna !

Och vet att Hyllie kan ge oss problem men det kan även vi ifall vi bara vill och kämpar. Så svårt att säga där. Men är ganska säker på vilka lag som krigar om 1,2,3 platsen OM vi inte chockar, det vet man aldrig !

Det är vad jag tror i alla fall men tiden får avgöra ;)


Någon som tror något annat ? Släng iväg en kommentar då.


Imorgon är det dop för Kevin :) Och jag ska bli gudmor för första gången, det är lite spännande faktiskt. Haha och om jag känner mig själv rätt tror jag att jag kommer vara en aning nervös imorgon.

Men är glad för att dom valde oss , väldigt glad faktiskt :) haha längtar lite faktiskt :)

Idag ska vi kriga present till den lilla söötnooosen.

Hoppas vi hittar något bra :) Ska hitta present till pappa med men det är ju verkligen en utmanning för han är svår . Men hittar väl något :)


Im ouuuuuut ....

Ha en fortsatt trevlig helg :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards