Niican

Alla inlägg under augusti 2011

Av Denice Lundahl - 6 augusti 2011 09:20

 


På min lediga dag hann jag med:

Läkaren 
Stranden

Ut och äta

Lite allt möjliga bollspel

En härlig kvällsrunda på stranden med rullor.


Jag är effektiv när jag är ledig ;)


Solen skiner och jag jobbar 11-19 :(
Plus vakna jag upp med ont i kroppen, halsen och känner mig lite febrig. Fuck :(
 Jag vill verkligen INTE bli sjuk nu, tack :)


Honey honey, let me feel it, 
don't conceal it,
The way that you kiss goodnight
The way that you hold me tight
I feel like I wanna sing when you do your thing ;)

Av Denice Lundahl - 3 augusti 2011 12:11

If you can ;)

 

Åh jag gilla festen + utgången igår :)

Var precis som på den gamla goda tiden ;)

Hahaha om vi går tillbaka några månader i tiden då jag ÄLSKA mitt singelliv och gjorde vad som än föll mig in.

Det var så det var igår..

Och jag gilla det :)
Skönt att inte behöva tänka, inte behöva bry sig :)

Haha jag gillade personers reaktioner när jag dansa och dom tydligen titta på mig.

Sjukt ball ...

Haha och du som spela så tuff att jag inte kunde dansa skjortan av dig .
Jag lyckades nog med både det ena och det andra ;)

Så jävla lyckad kväll/natt.

Fler sådana tack :)

Och jag slapp sova ensam igen .

Haha inte ofta jag sover själv nu förtiden :)
Men det är skönt ibland att inte alltid vara ensam...

I alla fall tack alla inblandade för igår , ni gjorde min kväll/natt :)

 

Lite trött idag men inte så farligt faktiskt :)
Fick sova några timmar inatt så.

Idag blir det bara lugnt och massa mys.

För imorgon väntas ett läkarbesök.

Återstår och se vad läkaren hittar imorgon..

Men jag hoppas att jag får någon form av medicin så jag slipper smärtan :(

Annars är jag ledig resten av dagen imorgon och är det fint väder så vet jag vad jag ska göööra :)


Måste passa på och tacka Linda som gjorde så fint min lägenhet igår.

Tack så jätte mycket gumman :)

Och har också glömt tacka för trosorna och ögonskuggan du köpt till mig.

Du är föör sööt din lilla skitunge :)

Älskar dig



Nästa vecka kommer ÄNTLIGEN min luuush hem, wihooo :)
Då blir det bland annat tisdagsklubben ..

Så jäävla bäääst det kommer bli :)



Bla bla bla bla bla osv :)


Nu ska jag kriga lite på jobb :)


Im ouut/ Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 2 augusti 2011 12:23

Pussas ? :)

 

Haha på något sätt känner jag mig ovanligt glad idag :)

Nästan lite uppspelt på något sätt :)

Underbar känsla till ett underbart väder.

Jag gillar ;)

 

 

Har  faktiskt inte mycket mer att säga just nu...

 

 

Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards