Niican

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Denice Lundahl - 19 juni 2012 12:41

Förklara med ord.

Hur mycket man än vill och hur mycket man än försöker.

 

Vissa stunder kan man inte återuppleva.

Vissa ögonblick förblir oförglömliga.

 

Vissa minnen sätter sig för livet.

 

Men man har svårt att förmedla stunder, händelser, ögonblick, känslor osv.

Man har svårt att vissa för andra hur en viss stund var, vad den betydde eller hur man upplevde den.

 

Men ibland försöker vi förvara stunder genom att ta ett foto.

Ibland blir fotona lyckade ibland mindre lyckade.

Men trots en bild som kan visa hur mycket som helst är det svårt för en utomstående att titta på bilden och förstå.

Känna det man själv en gång kände eller se det man själv ser.

Tyvärr.

 

Men bilderna är ändå guldvärda och minnena också.

Därför tänker jag nu lägga upp några bilder ifrån den gamla goda tiden.


Saker och ting var bättre förr :)

 


Helt vanliga dagar på UKD (Numera 4:ans gymnasium)

Ibland var armarna täckta med namn osv, ibland spendera man timmar i en sal och tog massa foto.

Ibland fick man göra saker utöver det vanliga som att jobba på för audition på Idol.

Det var en galen, rolig, fantastisk, bra och underbar tid vi hade ihop på gymnasiet :)

      

 


Gamla vänskaper och gaaaalna fester :) 

     


 


Sjuuuka fester, galenskaper och fina vänner :)

     

 


Lilla jag, tror jag var 17 på denna bilden :)

   





 

 Jag saknar dom gamla tiderna :(

Läs, titta och njut :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards