Niican

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Denice Lundahl - 26 juni 2012 21:56

Tillbaka till verkligheten.

Tiden stod visst inte stilla.

Och allt underbart är kort !

Nu är det bara att kriga vidare :)

 

Vi har hunnit vara i turkiet, midsommar har varit, jag har hunnit få tillbaka denna jävla hostan, hunnit jobba lite och haft det allmänt mys med nära och kära :)

 

Bilder från turkiet lägger jag upp när min syster behagar sig att dela med sig av dom, haha :)

 

Midsommar gjorde jag ABSOLUT inget speciellt.

Skulle jobbat natten , får reda på dagen innan att jag är ledig.

Drar ihop lite andra små planer med Linda och en annan tjej.

2h senare skickar Pamela sms och så blev det jobb på Maxi istället :)

TACK för det :) 

Haha jag blev glad i alla fall.

Då hade jag inte struntat i allt midsommarfirande i onödan i alla fall.

Men men jobbade även lördagen så jag var svin trött på midsommar, gick och la mig i tid och sen tillbaka till jobb igen dagen därpå.

Min älskling spendera midsommar i helsingborg.

Så på lördagen bestämde jag och Linda oss för att åka dit :)

Jag hatar sånt med släkt och familj osv men jag sakna min älskling så mycket så jag fick helt enkelt kämpa emot den rädslan.

Vi var dock inte där förrän vid 22.30-23.00 nånting men det lilla vi var där var trevligt :)
Och huvudsaken var att jag fick vara med min älskling :)

Sen på söndagen blev det bara massa mys här hemma med älskling, Linda, Bebis , Göran och Olle :)

Underbara helg :)

 

 

Från det ena till det andra.

Som många säkert redan vet så pratar jag inte mycket känslor och har ganska svårt för det.

Men så kommer det en dag då man inser att man måste våga visa och säga vad man känner annars kanske man förlorar det man har.

Och jag är väldigt dålig på det och inser det alltid när det är försent.

Jag är alltid beredd att kämpa när jag förlorat det jag har men är för rädd för att kämpa för det när jag fortfarande har det kvar.

Det är något som jag måste jobba med och förbättra mig på.

För jag vill tex inte förlora min helt fantastiska pojkvän.

Han är något av det bästa jag vet och han är verkligen det perfekta pojkvänsmaterialet.

Jag kan faktiskt inte se mig själv utan honom.

Så därför tänker jag se till att jag får ha honom kvar istället för att försöka pusha bort honom för jag är rädd :)
För jag står inte ens ut med tanken på att förlora honom.

Han hör hemma hos mig och jag hos honom.

PUNKT SLUT , haha :)

 

 

Neej nu ska jag fixa mig och sen ska jag störa min älskling som ligger i sängen och tittar på någon jävla serie :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards