Niican

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Denice Lundahl - 6 juli 2012 16:37

Det är helt sjukt.

Helt galet . . . 



Yees jag har fått en ny idé eller nej egentligen är det inte jag som fick den utan min kära pappa :)

Jag hade en helt FANTASTISK helg förra helgen.

Jag måste säga det fast jag jobba båda nätterna.

Vet ni varför ?

Jo för först fick jag spendera lite tid hos Pappa L och jag hade ett väldigt fint och givande samtal med hans fru Elisabeth :)

Sen hade jag även ett väldigt givande samtal med Pappa M :)
Och det kan jag säga att det händer inte ofta att jag åker dit och jag och pappa slår ihjäl några timmar med att prata.

Men förra lördagen var det helt sjukt.

Jag kom dit vid halv tre och var där tills lite över tio.

Och då åkte jag hem ENDAST för att jag skulle jobba.

Jag och pappa satt och prata konstant från Sandra åkte till Sandra kom hem.

Vi pratade om allt möjligt och det kändes så bra för mig.

Så glad och nöjd jag var när jag åkte därifrån.

Och ja just det under denna tiden börja jag och Pappa titta bil och nu är jag fast besluten om att köpa en bil.

Jag vet att det är mycket pengar och man inte ska förhasta sig osv.

Men jag vet också om att ifall jag verkligen vill ha något då vill jag ha det.

Och det är inte så ofta jag får såna här idéer :)

Men i alla fall nu är det den här jäääävla väntan som man måste ta sig förbi också.

Håller på att bli GAAALEN och göra Sandra AKA Elaka styvmoder GAALEN också .

Hahaha förlåt men jag bara är sån, när jag ser något jag vill ha ska jag ha det.

Och HELST NU NU NU NU !!! :)

Hahaha sorry :(

Men jag tackar ändå alla inblandade för förra helgen.

Jag var så nöjd när jag gick och la mig och kände att den lördagen verkligen gav mig något.

Något extra, tack :)

 

 

Nu ska jag försöka njuta av helgen.

Inte mycket kvar nu sen är det 2 veckor semester som gäller ;) 

 

Och nu kom mosters sessa så nu ska vi busa och mysa :)

 

 

Over and out /Denice Sölvgren Lundahl


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards