Niican

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Denice Lundahl - 17 juli 2012 16:03

Med att Sandra ( pappas fru ) svarar i pappas telefon när jag ringer.

Och hon berättar snällt för mig att båda bilarna är sålda så det är inte lönt att vi åker dit.

Jag får lite ont i magen och hoppas på att hon skojar.

Jag frågar henne några gånger men hon säger nej.

Haha och jag som längtat efter detta blev då orolig.

Så säger hon att hon bara skojar och skrattar jätte mycket.

HAHA vilken lättnad.

Dock tror jag att Sandra tyckte det var mycket roligare än jag gjorde , haha :)

 

Så pappa kom in och vi titta på två bilar.

Den jag helst ville ha var inte i jätte bra skick och försäljaren var jätte nochalant.

Så det kändes inte bra.

Så vi åkte och kolla på den andra som faktiskt var på självaste peugeot .

Vi tog lite tid på oss, vi fundera lite, diskutera lite och ja sen var det inte mycket mer med det.

Jag har nu köpt en ny bil :)

En silvrig peugeot 307 cc och förhoppningsviss på fredag hämtar vi bilen :)

Och då är jag fullt redo att glida runt i en ny bil , wihooo.

Haha det enda som jag gärna vill få till denna bilen är SOOOOLEN ! :)

 

Men det är ett mirakel om jag ens får någon sol under min semester.

För det ser jävligt dåligt ut.

En dag på stranden hade INTE skadat :)

Men det är nog för mycket att hoppas på tyvärr :(
Skit sommar !!!!

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 17 juli 2012 10:21

Pojk/flickvän förgivet . . . 

För det kommer en dag då han/hon inte längre kommer orka.

En dag då dom väljer att gå.

Och den dagen kommer du ångra dig.

Så se istället till att den dagen inte kommer utav den anledningen i alla fall.
För det kan du styra till skillnad från ifall han/hon skulle lämna dig pga att hans/hennes känslor har svalnat.

Ta vara på det du har helt enkelt.

Vare sig det är en flick/pojkvän, en vän , en familjemedlem osv.

Se till att ni värnar om varandra och är rädda om varandra.

Ibland behöver man något som får en att vakna och inse vad man verkligen har.

Så man vet att man verkligen vill ha det kvar !



Från det ena till det andra.

Hemkommen ifrån gbg.

Haft två fina dagar med två fina vänner :)

Haha varit på liseberg, i stan och snacka massa skit.

Det är i stort sätt vad vi har gjort :)

Mycket trevligt och väldigt kul.

Det får vi göra om snart mina vänner :)

 

Hemma nu och idag ska pappa och jag kolla på bil :)

Jag kan bara hoppas på att jag trivs med bilen och allting är bra för då är jag snart ägare till en ny bil , wihoo :)

Men vi får helt enkelt se :)

Får skriva igen om hur det går sen när vi varit iväg.

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards