Niican

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Denice Lundahl - 7 september 2012 12:30

Människor.

Vad gör man åt dom ?

Blir allt fler och fler.
Som vägrar att se helheten utan bara utifrån sig själva.

Lite trött på det ?

EH JA !


I lördags var gänget ute igen och gjorde stan osäker ;)
FYFAN vad kul jag hade :)

Jag är SÅÅ glad och nöjd med detta.

Jag behövde en kväll med mina närmsta vänner.

Som vi bara drack, spela lite spel, snacka massa skit och sedan gick ut och roa oss.

Den var guldvärd för mig.

Behövde det verkligen med tanke på allt :)


Haft en jobbig period nu.

Samtidigt som jag funnit en ny vänskap och skrattat väldigt mycket åt andra saker.

Och det är skönt.

Fått tankarna på annat håll och ändå kunnat vara glad.

Trots att det smyger på mig om kvällarna och lite då och då.

Men allting ordnar sig.


Saknaden är dock väldigt stor.

Du var en väldigt betydelsefull person för mig och nu är du borta :'(

Men jag hoppas du har det bättre nu och glöm aldrig hur älskad du var.

Och nu även saknad <3



Trevlig helg.

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards