Niican

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Denice Lundahl - 24 september 2012 12:35

Största problem är väl att jag alltid måste prata om allting.

Hundra gånger om, se saker och ting från olika synvinklar.

Märka ord, analysera osv.

Jag vill mycket hellre vara en av dom som bara rycker på axlarna och inte ens bryr sig.

Det blir jobbigt när man har massa frågor och söker massa svar.

Det blir jobbigt när man ständigt måste prata om saker och har förklaringar till allt.

Ibland skulle jag också bara vilja se det precis för vad det är.

Ta till mig dom få orden och bara acceptera att såhär är det.

Men neej jag måste hitta en mening, söka efter svar.

Jag måste analysera,filosifera och prata osv.

Orka det :)



Bilderna från förra inlägget är INTE från denna helgen .

Så ni alla vet.


För övrigt är det 5 dagar kvar tills jag fyller år.

Jag som ÄLSKAR att fylla år.

Helt lyrisk, som ett litet barn :)


Men men fääääst på fredag med alla fina vänner :) <3

Och resten av veckan består av jobb, fixa och bara mysa och ta det lugnt :)


Over and out / Denice Sölvgren Lundahl


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards