Niican

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Denice Lundahl - 9 september 2012 18:11

En stor skillnad på begär och kärlek.
Det har jag om någon lärt mig.
Ett begär går endast ut på att man vill ha det man inte kan få.
Medans kärlek går ut på att man redan har det man vill ha men ändå kan man aldrig få nog.
När det bara är ett begär tröttnar man så fort man fått det man vill ha.
Men när det kommer till kärlek tröttnar man aldrig oavsett hur mycket kärlek man får.
Och nu ser jag skillnaden tydligare än någonsin.
Det jag har nu är kärleeeeek:)
Det jag hade med mitt ex var till en början kärlek men utvecklades senare till ett begär.
Ville inte vara med honom när jag väl hade honom men när jag inte hade honom så såg jag till att få honom till varje pris!
Även om det sårade en annan person som han bedrog tusen ggr om för att få vara med mig!
Det var dumt dock.
Men nu med min kära pojkvän är det kääärlek.
Och fast vi är med varandra varje dag så längtar jag efter honom när vi inte är med varandra.
Oavsett hur mycket vi träffas så kan jag aldrig få nog.
Han är något av det bästa och finaste jag vet.
Och jag trivs så bra med honom.
Han gör mig glad och lycklig:)
Och jag är precis där jag vill vara :)
Och jag är också glad över att jag äntligen insett vad kärlek är :)


Du gör mina dåliga dagar bra och mina bra dagar ännu bättre.
Du är underbar älskling <3
Finns inte ord att beskriva min kärlek till dig <3
Du är bäst och du är MIN och bara MIN!



För övrigt är allt helt okej.
Jag saknar morfar bara :'( <3


Over and out/ Denice sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards