Niican

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Denice Lundahl - 17 oktober 2013 11:41

Hardest battles to his strongest soldiers . . . 


Och jag förstår det .

Och jag må vara stark, för det är jag.

Och det är många som sagt det till mig också.

Men jag är inte mer än människa.

Tillslut orkar jag inte heller ta mer skit.

 

Och jag undrar vad jag gjort för att förtjäna allting ?

Jag måste ha varit en hemsk människa i mitt förra liv eller är jag det nu kanske ?

Jag vet inte :(

 

Igår förlorade jag den/det 6 tinget på 6 månander.

Och jag orkar inte mer :'(

Jag vill varken förlora fler personer eller annat i mitt liv nu :'(

 

Jag vill inte ha mer sorg och smärta i mitt hjärta :(

 

Älskade Mormor, igår lämna du tyvärr oss :'(

Vilket är väldigt tungt.

Du var så pigg och glad för en vecka sen.

Hoppet om att du skulle bli frisk kom tillbaka och nu ?

Nu är du borta :'(

Det finns så mycket minnen.

Det finns så mycket att säga..

Men just nu orkar jag inte :(

 

Jag älskar och saknar dig.

Vila i frid min fina Mormor :'( <3

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards