Niican

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Denice Lundahl - 23 december 2013 23:05

på det så blir jag ledsen.

Jag gick till jobb idag, tankarna snurra runt i mitt huvud och tårarna började rinna ner för min kind.

Jag försökte hålla tillbaka tårarna då det inte var rätt tillfälle att börja stor gråta.

Det var svårt men jag försökte tänka på något annat istället.

 

Kanske har vi inte alltid haft den bästa kontakten.

Vi har till och med bråkat och blivit ovänner några gånger.

Men nu på sistonde, sista året kanske.

Har vi faktiskt kommit varandra riktigt nära och det gör så ont att du lämnat oss :(

Nu har jag ingen kvar.

Sista jag hade kvar var mormor och även henne förlora vi detta året :'(

 

Mormor och Morfar var dom som höll ihop släkten.

Släkten samlades bara hemma hos mormor och morfar på kalas osv.

Annars hade vi förmodligen aldrig gjort det.

Hela släkten har aldrig varit med på alla kalas osv.

Och nu när dom är borta så har släkten splittrats och jag skulle bli väldigt förvånad om vi någonsin är samlade allihop igen .

OM det inte är så , hemskt nog att någon går bort.

Jag tycker att det är SÅÅÅ tråkigt :(

Jag hade faktiskt önskat att det inte vore så.

Men finns inget jag kan göra, alla värdesätter inte familjen/släkten på samma sätt som jag.

 

I alla fall tynger det mig extra mycket nu vid julen.

Att både mormor och morfar är borta :(

Morfars födelsedag skulle varit den 28:e också så det gör ont att tänka på.

 

Saknar er sååå mycket mormor och morfar.

Kommer tänka på er extra mycket nu dom närmsta dagarna.

Men ni finns dock alltid i mina tankar..

Älskar er <3

 

 

God jul på er alla mina fina vänner och mina ovänner.

Hoppas ni får en mysig jul och många fina julklappar.

 

Kärlek och Respekt / Denice Sölvgren Lundahl

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards