Niican

Alla inlägg den 24 december 2013

Av Denice Lundahl - 24 december 2013 12:08

Elände och all sorg så får man ändå försöka göra det bästa av situationen.

Trots att alla minnena gör sig påminda och skär i ens hjärta så får man försöka blicka framåt och försöka njuta av det man har.

Inte jätte lätt men det är bara att kämpa .

 

Julen kommer firas hos en familj, inte min familj men en familj.

För helt ärligt så har ingen av min egna familj eller släkt bjudit över mig på julafton :)

Så därför firas julafton i Helsingborg med en annan fin familj istället.

Kommer säkert bli jätte mysigt och jag får i alla fall vara med den som står mig närmst.

Den som äger mitt hjärta :)

Första gången jag får fira jul med min pojkvän, ska bli mysigt :)

 

Efter en morgon av julkalender tittande, utbyta av julklappar och en underbar pojkvän som stått i duschen och kallat på mig tusen ggr och sagt att han älskar mig så kan denna julen inte bli annat än bra :)

 

 

Dock saknar jag er såååå mycket :'(

Ska försöka att inte gråta idag men i mina tankar kommer ni finnas hela tiden.

Älskar er så <3

 

 

GOD JUL TILL ER ALLA :) <3

 

 

Två av världens finaste, min kärlek till er är SÅ stor <3

   


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards