Niican

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Denice Lundahl - 9 maj 2013 11:42

Hur bra ni har det.

Som sitter på uteserveringar och äter och dricker gott.

Som umgås med era nära och kära.

Festar och roar er .

 

Medans ni gör det så åker jag in och ut från sjukhuset.

Och har nog fått mer dropp den senaste veckan än jag har ätit mat.

Är så trött på detta nu :(

 

Vetifan vad som hände igår.

Reste mig från soffan , gick ut i köket och innan jag ens hann reagera så vakna jag på golvet.

Skrek AJ för jag hade skit ont vid munnen och kände hur blodet rann.

Fast blodet kom från ögonbrynet.

Så jag slog väl i nånstans.

Svimmade ytterliggare en gång när mamma hade kommit upp.

Åkte in , fick dropp. 

Skit ont i armen sen förra veckan.

Skit ont i ögonbrynet.

Läkaren ville ha kvar mig över natten men jag ville bara hem :)

Orkar inte vara där mer.

Så vid åtta fick jag äntligen komma hem igen.

Igen tejpad och ont men men :)

 

Vetifan vad som händer med mig men oturen har inte vänt än i alla fall..

Alla onda ting kommer i tre så jag har en till att vänta :(

 

 

Men men.

Ville så gärna åka till Pappa L idag men Fredrik vågar inte låta mig köra själv.

Han är rädd att jag ska svimma. 

Får hoppas på att jag kan göra det i helgen.

 

Ska försöka jobba imorgon.

Hoppas att det går bra :)

 

Börjar bli grymt uttråkad nu !

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards