Niican

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Denice Lundahl - 14 maj 2013 20:09

Börjar tro att allting har lugnat sig.
Är över och börjat blicka framåt igen.
Så får man ett oväntat slag i magen och så är man tillbaka på ruta ett igen.

Så sjukt jävla drygt.
Jag är uttråkad hemma men har ont på jobb.
Mår bra för övrigt.
Så vad gör man då?
Jag kan inte göra mycket.
Får väl "vila" som alla säger.
Hoppas det är över tills imorgon så jag slipper sitta flera timmar på akuten.
Hatar det :(

Ja jag har gnällt mycket på sistone och tyckt synd om mig själv.
Men har jag inte haft rätt till det?
Jag brukar inte gnälla för minsta lilla.
Men efter operation och uppslaget ögonbryn tycker jag att jag hade rätt till det :)

Men men . . .
Jag och min Lövis hade måndagsmys igår :)
Åt jordgubbar och drack lite mousserat :)
Känns som att vi är med varandra hela tiden men inte ÄR med varandra.
Vi bor ihop och spenderar mesta dels av vår fritid ihop men ja.
Det har varit mycket nu.
Som tagit hårt på mig och nog på honom också, tyvärr :(
Men nu är det i alla fall officiellt.
Fredriks namn står bredvid mitt på dörren, det känns bra :)
Nu är detta vårt hem och det känns jätte bra :)
Jag är så glad att vi hittat tillbaka till varandra och att vår kärlek är ömsesidig :) <3

Nu ska jag fortsätta ligga här i soffan och "vila"
Hoppas på att smärtan ger med sig.

Over and out/ Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards