Niican

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Denice Lundahl - 16 mars 2009 20:01

Ingen aning om vad jag ska blogga om, egentligen finns det tusen tankar och känslor som egentligen borde bildas till ord och skrivas ner på bloggen men jag vet inte. . .

Känns inte som det är läge att skriva vissa saker.

Så istället så lever jag i tystnaden och säger inte så mycket.

Haha som vanligt :)

Livet flyter på, vet mer nu än vad jag visste då.

En del saker blev väldigt klara andra är fortfarande suddiga.

Men det kommer, det kommer.

Det finns olika stadier i livet och jag antar att jag inte är där än.

Man förlorar så mycket läsare när man inte bloggar på ett tag men nu dom senaste dagarna har jag inte haft tid, är inte hemma mycket. . .

Men nu ska jag göra nånting vettigt av min lediga tid så får bli ett roligare inlägg nästa gång :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards