Niican

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Denice Lundahl - 25 mars 2009 08:11

Jaa får väl acceptera mitt låga antal av läsare.

Mitt eget fel egentligen för jag har inte gett mina trogna läsare mycket att läsa så förstår att ni tröttnar på att klicka in på min blogg och se att den inte uppdaterats :)

Men i alla fall så skriver jag nu :)

Någon väckte mig, så nu sitter jag här och äter potatisgratäng och kycklingfile, mumsigt värre :)

Hatar att äta mackor på morgonen, så vad som helst förutom det går bra :)

Och så dricker jag cola, ingen bra start på morgonen jag vet men annars får jag bara huvudvärk eftersom jag har ett cola beroende .

Ska bli av med det också nån gång när jag har tid, lust och ork :)

Har fått mitt löshår nu, så nu är jag lycklig :)

Nu väntar bara min rosa dator också sen är jag nöjd, i alla fall för ett tag :)


Ibland önskar jag att man kunde läsa tankar eller se sig själv genom någon annans ögon.

Känna hur någon annan känner.

För ibland kan man helt enkelt inte förstå det på annat sätt.


Och en sak till jag måste nämna min underbara lärare Kimmo från gamla UKD nuvarande 4:ans gymnasium som hjälper mig på fullt med min ansökan till skrivarlinjen OM jag kommer söka.

Men han tycker att jag ska söka och försöker verkligen hjälpa och övertala mig .

Är jätte glad och tacksam för det . . .


Men men nu ska jag avrunda, jag hade problem med att skriva detta inlägg för ingen aning vad jag skulle skriva men det kom naturligt så :)

Nu har ni lite att läsa i alla fall. . .

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards