Niican

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Denice Lundahl - 22 mars 2009 19:09

Åh gud vad bra vår match gick :)
Det var kallt och när det blåser mycket så tar vinden bollen ganska mycket men vafan :)
Vi gick igenom lite spelalternativ på träningen i torsdags och det funkade faktiskt.

Körde det några ggr och jag tyckte vi alla gjorde en bra insats :)
Vi hade ett bra passningsspel och vårt spel var bra . .

Tror vi vann med 6-2, inte helt säker.

Vi mötte inget toppenlag men vårt spel funka, vi hittade luckorna och hade ett fint spel.

Mittfältet och topparna spelade bra tillsammans och även jag som inte är van vid att spela mittfält fick också till det nån gång :)

Även backarna gjorde också ett väldigt bra jobb.

Vi slarvade väl lite då och då, blev mycket rensande men när vi väl lugnade ner spelet och spelade på marken så funka det galant :)

Nej tyckte faktiskt att vi gjorde en väldigt bra insats och även om det bara är en träningsmatch så var det skönt att vinna.

Tyckte vi både behövde det och var värda det :)

Men nog om det :)


Det värsta är att man inte har någon aning alls . . .

Jag skulle vilja finna svar, veta till 110, vara helt säker utan några frågetecken alls.

Är det möjligt ?

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards