Niican

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Denice Lundahl - 26 mars 2009 06:45

Jaa om jag inte har haft turen att få världens bästa moster så vet jag inte vem som har det :)

Haha i tisdags fråga jag snällt om hon hade ett våffeljärn för jag hade en av mina cravings efter våfflor.

Så sa hon att hon hade ett hemma som jag kunde komma och hämta.

Sen igår så säger min moster " Jag har köpt ett nytt våffeljärn så du kan få mitt, tänkte köpa ett nytt till dig men fanns bara med två och vi är en större familj än er "

Och inte nog med det utan hon hade även gått in om ICA på morgonen och köpt sylt, grädde och våffelsmet.

För hon tänkte att jag ändå aldrig hade gjort det själv.

HAHA min enda kommentar blev " Du är inte klok "

SÅÅÅÅ söööt och snäll hon är :)

Jag är väldigt lyckligt lottad som har en så underbar moster :)

Så hon rädda min dag igår :)


Dansade igår, alltså gud hon tar död på mig.

Så jobbigt det är och så snabbt det går.

Alltså jag är helt lost på sista biten för det går på 2 sek.

Och inte nog med att vi ska dansa utan vi ska ha massa detaljer med händerna, hur dom ska se ut och vara.

Till och med fingrarna ska vara rätt..

HAHA undra om jag någonsin sätter hela dansen men får väl öva :)

Övning ger färdighet :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards