Niican

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Denice Lundahl - 3 maj 2010 06:49

Om jag vill vinna dig,
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig,
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig,
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig,
men du om nån borde förstå,
att man inte gör såhär mot mig . . .

 

 

Kommentarer om matchen igår ?
Jag tyckte samtliga spelare gjorde en bra match sen att resultat avgjorde är en annan sak.

Men vi kämpa och kriga i alla fall.

Och om man inte tänker på målskillnaden så låg vi på en ganska jämn nivå och inget av lagen dominera speciellt mycket mer än det andra.

Och underbart väder hade vi också , synd bara att jag inte fick tillbringa mer tid på bänken , haha :)

För övrigt har min helg varit underbar :)

 

 

Åh kan inte bestämma mig hur jag vill jag göra..

Beslutsångest till tusen !
Gillar vi inte....

 

 

Nej inget vettigt att skriva så får fortsätta när det finns tid och material ;)

 

 

 

  

  

Hitta denna bild på den gamla datorn, Vi i 3:an :)

Ibland kan man inte annat än sakna UKD ! Vi hade så roligt och jag växte så mycket som person. Önskar jag kunde göra om min gymnasietid en gång till :)
Har så många minnen ifrån UKD , galna, roliga, knäppa, mindre roliga, sjuka, idiotiska osv osv. Kan hålla på i en evighet.
Och har även fått en fantastik vänskap med 3 personer ifrån UKD ! Otippat kanske men 3 av mina närmsta vänner fann jag där och Smo hitta jag inte förrän precis i slutet.

Och diskutionen om den vänskapen är bara elak ! HAHA :)

Men är glad för mina 2 år där med underbara elever och lärare :)

Ser tillbaka med ett leende på läpparna och en liten saknad inombords :)

Im ouuuuut /Denice


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards