Niican

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Denice Lundahl - 10 maj 2010 06:38

Och smidig så blir det bra :)
Vi är ju ganska bra på det, mycket erfarenhet så , haha :)

Ena dagen här , andra dagen där.

Men det får vara så, det är okej :)

 

Om du tror nånting men får bekräftet med ord att det är tvärtom.

Lyssna då på dig själv istället för då brukar det stämma !
Du vet om att orden inte brukar vara sanna och sanningen kommer fram tillslut ändå....

 

 

Matchen igår, är grymt imponerad !

Två borta från ordinarie startelva, två avbytare , 2 sprickor, en med väldigt ont i knäet och trots detta spelar vi 1-1 mot vellinge.

Riktigt bra spelat tjejer.

Alla krigade, ingen gav upp.

När vi kände att vi inte orkade mer så tog vi nya tag istället.

Man orkar alltid mer än vad man tror !

Sen domaren, alltså gud jag kunde knappt hålla mig så arg jag blev !

Jag blir inte arg så lätt på matcher, försöker spela fotboll istället för massa skit.

Men igår då fick jag frispel !
Men jag höll mig lugn, inga kort utdelades till mig i alla fall :)

Och en sak jag tyckte var mycket dåligt.

Vi hade en spelare som låg och vellinge bara fortsätter att spela som ingenting.

Vet inte alla fotbollsspelare om att man ska/borde skjuta ut bollen när någon ligger och är skadad ?

Till och med deras tränare skriker att dom ska fortsätta.

Alltså helt ärligt !

Plus Vellinge har ett väldigt fult spel, väldigt fult.

Men dom vann inte så mycket på det.

Som tur var :)

Nu lämnar vi denna matchen bakom oss och tar nya tag inför nästa match :)

Mycket bra spelat igår tjejer !

 

 

Helgen har varit underbar, trött dock :(

Men så är det alltid.

Hinner för fan inte ens vila på helgerna för då ska jag hinna med allt annat.

Men nästa helg är jag helt fri från jobb + torsdag.

Så torsdag blir förhoppningsviss skurup, ner till pappa.

ÄNTLIGEN ! Med mina påskägg , haha :)

Och sen är det fest resten av helgen..

Så blir tungt men vafan lever bara en gång ...

 

 

Har så ont i min armbåge efter matchen igår så jag knappt kunnat sova :(
Aj aj aj..

Hur ska jag lyfta alla mina små älsklingar idag ?

Det bara får gå, det ska gå !

Åh så underbar att komma till alla mina små idag igen , haha :)

 

 

Nej nu ska jag sluta babbla massa skit :)

 

Im ouuuuut / Denice

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards