Niican

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Denice Lundahl - 25 maj 2010 07:24

Put my heart in your hand  . . .

 



Senaste tiden har jag fått väldigt mycket beröm att jag gör ett bra jobb och är duktig med barnen.

Det känns faktiskt jätte bra :)
Jag är inte utbildad och kan själv ibland känna att jag inte har lika mycket att tillföra som dom andra har.

Men ingen klagar så det känns bra :)
Den nya fröken som vi jobbar med nu sen vår älskade pensionär sluta sa en dag efter hon börjat hur duktig hon tyckte jag var och hon tycker det är jätte synd att jag slutar om cirka 1 månad.

Och hon tycker även att det är jätte synd att jag inte börjar plugga och blir förskolelärare för jag passar så bra som det.

Men frågan är om jag har ork att plugga i 3 år ?

Jag vet själv innerst inne att jag borde för jag ÄLSKAR mitt jobb, jag BRINNER för mina barn..

Jag trivs verkligen så bra och jag älskar att vara där MEN är jag redo att efter 2 års jobb gå tillbaka till den tuffa tiden av massa plugg och lite pengar ?

Jag vill jätte gärna plugga men jag undrar om jag är redo.

Finns så mycket jag vill göra och då behöver jag alla mina pengar som jag tjänar varje månad !

Utan dom kommer jag inte ens kunna göra hälften av det jag gör nu och det jag vill göra ...

Usch så svårt det är ibland.. men ska ta mig en funderare.

För det händer ändå inte förrän nästa höst i såna fall..

Ska jobba och spara ett år till :)

Haha eller gud vet vad jag ska göra detta året.

Vi får se vad som sker och hoppas på det bäääästa :)

 

 

Snart snart snart väldigt snart :)

Jag hoppas bara det blir bra annars vet jag inte vart jag tar vägen ...

Rädd men förväntansfull :)

 

Men men 9:e arbetsdagen idag, underbart :)

Jobbar till 17.00 sen stressar jag vidare till ett trevligt kassamöte på ICA MAXI :)

Haha och trött som attans är jag :(
Men bara att kriga ;)

 

 

IM ouuuut / Denice

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards