Niican

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Denice Lundahl - 7 juli 2010 13:01

Mitt hjärta satt i halsgropen och slog i 190.

Mina ögon fylldes med tårar och jag satt på helspänd.

Åh jag var helt fast i filmen, det var sjukt.

Jag levde mig verkligen in i den...

Riktigt galet , jag bara ÄLSKAR dom filmerna :)

Önskar verkligen att den fjärde filmen kom NU NU NU !!

 

 



Dropparna faller ifrån himlen och når din nakna kropp.

Du drar mig till dig och tittar mig i ögonen.

Dropparna blir allt fler och rinner ner från våra nakna kroppar samtidigt som dina läppar sakta möter mina.

Du kysser mig försiktigt samtidigt som dina mjuka händer rör vid min kropp.

Tätt tätt intill varandra, kan känna ditt hjärta slå och höra dina andetag.

Jag blir alldeles varm inombords och mitt hjärta slår dubbla slag.

Jag ryser till av välbehag, sluter mina ögon och njuter av denna underbara stunden.

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards