Niican

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Denice Lundahl - 22 juli 2010 15:35

HAHA ja nu börjar jag känna mig nykter igen .

Sjukt alltså..

Längesen jag kände mig full så länge faktiskt..

HAHA jag måste sluta gå ut med mina grabbar.

När dom kysser mig framför en annan kille bara för jävlas, då har det gått för långt.

HAHA men måste erkänna att det var faktiskt lite roligt.

Skapades lite reaktion och ja det gillar ju jag, som den drama queen jag är.

Fast jag måste erkänna att jag lagt ner mycket av den sidan av mig som vill skapa reaktioner och som ÄLSKAR drama .

Klart det är kul ibland men oftast gick mina draman över styr och tillslut så är den lilla kicken inte värt ALLT det som kommer till.

Ja jag börjar väl helt enkelt bli för gammal.

Tråkigt men sant ..

Men festa kan vi fortfarande ;)
Sjuk fest igår, kul som fan :)

NU längtar jag tills nästa vecka och hoppas det blir sinnes.

Men det ska vi nog kunna ordna ;)

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards