Niican

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Denice Lundahl - 11 juli 2010 18:02

Vad det är varmt ....

Krigat stranden med boysen sen ett ungefär.

Var ju faktiskt tvungen att sova lite efter två nätters jobb :)
Förresten tack så mycket Elisabeth :)

 

Linda sitter just nu och tar av min förlängning , me dont like :(
NU blir jag korthårig igen.

Men vi får se hur länge det vara, ÄLSKAR ju långt hår :)

 

 

Hade en underbar dag på stranden för någon dag sen.

Min kusin hade tagit med min andra kusins barn och dom är bara sååå söööta :)
Dom är så sjukt charmiga och jätte roliga..

Vi kasta bollen på Emelie, så tog hon den..

Då satt Dexter sig på hennes rygg, drog in hennes bikini mellan skinkorna och sa " RUUUUMPAAA "

HAHA som jag skratta, helt sjukt sköna är dom :)

Sen på kvällen passa jag lilla sööta Tindra, lekte på lektplatsen, åt glass och busa :)
Åh jag älskar barn :)

Saknar mina barn på dagis :(

Ljuger inte om jag tänker på dom var, varannan dag alltså..

Helt sjukt...



Ikväll blir det vm finalen , som ska ses med mina grabbar och Linda :)

Kommer bli en bra kväll.

Hoppas på ett kvällsdop efter eller något annat galet vi kommer på :)

 

 

Ha en trevlig kväll mina trogna läsare...

 

Im ouuut / Denice

 

 

Vänskap,

jag älskar er mina underbara vänner :) <3

    

Av Denice Lundahl - 11 juli 2010 10:53

På jobb var helt okej :)
Igår hade vi lite mer att göra än i fredags men fortfarande inte jätte mycket.

Men ändå bra med en mjukstart tycker jag :)

Jag själv tyckte det gick relativt bra och nu vet jag hur det är att jobba natt också.

Känner inte att det är några vidare problem, det enda som kan vara lite små drygt är att köra hela vägen hem klockan halv 4 på natten.

Men det ordnar sig , haha :)

 

 

Är det tillåtet att sakna redan ?
För i såna fall gör jag det :(

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards