Niican

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Denice Lundahl - 24 juli 2010 20:09

tusen grodor om det innebär att jag kommer finna min prins och bli en prinsessa :)

Fast jag nöjer mig nog med att kyssa en prins istället ;)

 

 

Bebis: Kan jag få kissa på dig ?

Jag: Jag lovar att om jag blir bränd av en manet så ska du få kissa på mig.

Göran: Men jag vill också.

 

 

Tur att jag vet att mina grabbar skulle ställa upp ifall jag blev bränd av en manet, haha ;)

Ni är underbara :)

Blev lite prat med mamma Stina och Pappa Anders idag, haha alltid lika trevligt :)

Även Görans farmor var där och så säger hon " Jasså det är du som är Denice "

HAHA är jag väldigt omtalad kanske ?

Brukar i försig få höra "jasså det är du som är denice" eller " hon som är hon " och dom tycker ju alltid att det är trevligt att träffa mig :)

Haha det känns bra faktiskt :)

Efter en pratstund där så gick vi ut.

Brist på fantasi blev det en runda bowling.

Kul hade vi, göran seg som få.

Lite bakis kanske ?

Bebis glyta sig som vanligt.

Haha ni gör min dag grabbar , tack :)

 

 

Nu ligger jag här, precis sovit en timme.

Blir jobb från 22-02.45

Så fick vila lite innan, känner mig som en gammal kärring.

Men skit i det.

Sen kör man hem och har jag tur hinner jag sova i 4 timmar.

Sen jobbar jag 8-15 , wihooooo ;)

Sen är det semester igen och på onsdag blir det äventyr.

Så det är bara att kriga ;)

 

 

Vissa människor gör intryck på kort tid medans andra människor kan ha hur mycket tid som helst men aldrig göra intryck !

 

 

Jag ångrar hellre något som jag har gjort än något som jag aldrig gjorde !

 

 

 

Allting stannar upp när jag ser dig
hjärtat bultar fort, jag vill ju vara med dig
Kom och ta min hand
men nånting hindrar dig
vem ska stoppa dina steg från att få gå till mig
men du förvirrat ler
det här är ingen lek
jag är också rädd, rädd att göra fel
Låt mig få komma nära dig. . .






How do you like it ,

How do you like it .

More more more ;)

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards