Niican

Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

Ska det verkligen . . .

Av Denice Lundahl - 3 juni 2012 21:07
Få vara så ?
Ska jag verkligen tillåta det ?
Ska jag vika mig och bara sluta ?
Sluta för att ?
Ja varför ska jag egentligen sluta ?
För dig, er eller NÅGON annan ?
För att du/ni misstolkar och förvränger saker ?
Får saker och ting att se värre ut än det är ?
Ska ni ta ifrån mig något som jag gillar att göra ?
Jag gillar att blogga, jag gillar att skriva.
Ska jag då låta dig/er påverka mig ?

Sen jag starta denna blogg så har NÅGON tagit delar av min blogg och lämnat till min chef.
Förmodligen ett patetiskt försök att försöka bli av med mig.
Men det blev du tyvärr inte.
Och folk har misstolkat saker och ting som skrivs i min blogg.
Folk har tagit åt sig, blivit arga, snackat skit osv.
MEN SLUTA MED DET DÅ !
OM ni INTE klarar att läsa min blogg, SKIT I DET DÅ !
INGEN HAR TVINGAT ER !!!

Om ni nu så illa tvunget ska läsa den så SLUTA tolka saker som ni själva vill !
Den dagen jag skriver ert namn eller det absolut inte går att misstolka så okej reagera men annars så bara var tysta !
Och inte bara det.
Om du / ni misstänker att jag skriver om dig/henne/honom osv så SÄG det till mig istället.
Fråga mig så ni vet säkert innan ni bara "tolkar" saker hur som helst.
OM NI TYCKER ATT NÅGOT JAG SKRIVER I MIN BLOGG ÄR FEL ELLER NI VILL SÄGA ER MENING SÅ KAN NI SKRIVA EN KOMMENTAR ELLER HÖRA AV ER TILL MIG !!!
Gå inte och snacka massa till andra !
JAG ÄR HÄR !!!!
DU/NI ÄR INTE LÄNGRE IFRÅN MIG ÄN ATT SKICKA ETT SMS, RINGA ETT SAMTAL (Om ni känner mig ), LÄGGA EN KOMMENTAR ELLER SKRIVA PÅ FB .

Det gör mig fruktansvärt irriterad när folk snackar massa skit bakom min rygg.
Och ännu värre när det är vuxna människor.
Är ni inte tillräckligt gamla att ni kan ta det med personen istället för springa och snacka massa ?!?!?!
Jag blir så trött !

Bete er som omogna skitungar om ni vill men då kan ni väl för fan snacka skit om någon annan istället ?!

Om ni inte är tillräckligt mogna att komma direkt till mig så lägg inte mitt namn i era falska munnar :)

Jag må vara hård ibland men ni tror fan att ni kan trampa på mig hur mycket som helst.
GLÖM DET !
Nån gång får jag fan också nog.
Om ni vill hata /ogilla mig för att jag är ärlig och säger saker rakt ut.
För att jag inte fjäskar eller slickar folks rövar.
Beklagar mig, gråter och får mig själv att se ut som offret så varsågoda :)
Jag behöver inte falska människor i mitt liv .
Och speciellt inte folk som lägger sig i eller tar parti för någon utan att fått höra båda historierna.
There are two sides of every story.
Men jag bryr mig inte för jag behöver inte ert stöd.
Jag har redan stöd från många underbara människor och det räcker för mig :)

Nu ska jag sluta ...
Fuck you and have a nice day ;)
Over and out / Denice Sölvgren Lundahl
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards