Niican

Alla inlägg under september 2012

Av Denice Lundahl - 23 september 2012 17:44

När den är som bääääst ;)

 

Hate it or love it 
And I'm gonna shine until my heart stop
Go head' envy me ;)

     




Av Denice Lundahl - 20 september 2012 21:43

Göra det här också :)
Måste., måste jag väl inte.
Men jag vill.
Och jag kommer göra det :)

Grattis min finaste älskling på din födelsedag :)
Hoppas att du haft en bra dag <3

För övrigt hat jag jobbat, hämtat olivia på dagis.
Snabbis iväg och sen ätit fondue med Therese och min älskling:)
Mysiiiigt :)

Fredag imorgon :)
Och sista jobbhelgen denna månaden.
Kommer vara skönt att vara helledig nästa helg :)

Och då fyller även jag år :)
Wihooo ;)

Over and out/ Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 18 september 2012 19:12

att saker är annorlunda men ändå precis som förr.

Att det man upplevt och varit med om hundra gånger förr ändå kan kännas så nytt och främmande.

Vet inte varför allting inte bara är som det borde vara.

Men det är annorlunda och det verkar som att det kommer förbli så, tyvärr. . . 

 

 

Myst med Mjau, Linda och Olivia :)

Ätit mat och busat.

Alltså den lilla skitungen är så jääävla vacker !

Helt sjukt.

Och så underbar ..
Älskar henne till tusen :)<3

Och mina vänner också så klart :)

 

 

Nu ska jag krypa ner till min finaste pojkvän som fryser och har feber :)

Värma honom och mysa till en bra film :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

Av Denice Lundahl - 18 september 2012 16:21

Mys :)
Eller bus? ;)
Haha om jag har tur så blir det lite av båda :)
Vore den perfekta kombinationen.
Men tror det blir mest bus faktiskt.
För nu ska jag passa världens finaste flicka en stund :)

Over and out/ Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 17 september 2012 19:02

Ser det du borde se.

Eller du bara ser det som du vill se.

Kanske borde du öppna dina ögon.

Och börja titta mer noggrant så du inte missar något som du egentligen borde se.

Det som egentligen är en självklarhet.

Men du missar det, av någon anledning.

Och frågan är om du kommer öppna dina ögon och se det du borde.
Eller om du i all hets med allt annat kommer missa det som är som mest synligt.

Tiden får avgöra !

 

 

För övrigt hade vi en jätte trevlig söndag :)

Först kallas hos familjen Didriksson för Minna (Pappa L frus barn )

Åh vad jag har saknat er :(

Min fina familj <3

Jag har inte tänkt på det med allt annat just nu och denna ständiga trötthet.

Men när jag väl var där i ert hem, såg er och alla andra.

Så insåg jag hur mycket jag saknat er.

Ska skärpa mig nu igen och komma dit oftare :)

Ni är en så fin och underbar familj och jag älskar er <3

 

Efter detta fina kalas med mys på alla olika håll :)

Så åkte vi till familjen Sölvgren, snacka lite skit, drack kaffe ( inte jag, jag fick cola :) ), beställde av Zebs jultidningar osv :)

Det var också jätte trevligt :)

Tycker det är synd att det händer så sällan bara.

För när man väl är där så är det jätte trevligt osv men det händer ju inte allt för ofta.

Kanske 1 gång i månaden eller varannan månad.

Något sånt kanske .

Varför vet jag inte egentligen ?
Finns kanske inte ork, lust och tid ?

Jag vet inte .

Men men :)

 

 

Jag älskar familjelivet.

Jag älskar när hela familjen är samlad.

När man gör något tillsammans.

När man äter gott och snackar massa skit.

När man spelar spel eller gör någon annan aktivitet.

Jag älskar känslan av att ha sina nära och kära hos sig.

Jag älskar känslan av att man har kul tillsammans, skrattar och är med varandra.

Jag älskar känslan av att känna att man hör hemma nånstans.

Man är trygg, säker och älskad.

Oavsett vad.

Ja jag älskar det helt enkelt.

Jag hade lätt kunnat vara med min familj mycket oftare än vad jag är.

Jag har många gånger önskat att jag bodde närmre.

Speciellt den dagen jag själv får barn.

Men vi får väl se hur det blir med det :)

Tror att familjelivet är min grej eller kan vara det , haha ;)




Och jag önskar att du hade fått se mina barn.

Att du hade kunnat få chansen att vara den fantastiska "gammelmorfarn" eller lillemorfar som vi säger i vår släkt som du hade varit.

Du hade varit lika fin och underbar mot mina barn som du en gång var mot oss.

Morfar jag kan aldrig förklara med rätt ord hur fin människa du var.

Eller hur mycket du betydde för mig.

Det är omöjligt att sätta ord på.

Men det plågar mig verkligen att du lämnat oss :'(

Jag försöker tänka att det var för ditt eget bästa men vem tar en så fantastiska människa ifrån oss ?

Alla oss som nu sörjer dig varje dag som går.

Du var älskad av många och nu saknad av många.

Det kommer aldrig finnas någon som kommer kunna ta din plats.

Du har lämnat ett tomrum för alltid efter dig.

Och jag skulle aldrig vilja ersätta dig heller för den delen.

Du var en väldigt speciell människa, i alla fall för mig.

Och jag kommer minnas dig förevigt.

Jag önskar och vill att du ska komma tillbaka :'(

Fast jag vet att det inte är möjligt.

Men FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN :'( :'( :'(

Tomrummet, saknaden, tårarna, smärtan.

FAAAAN !!!!

Jag saknar och älskar dig såååå mycket :'(<3

 

 


Världens finaste, snällaste, bästa och mest underbara morfar :'(<3

 

 


Nej jag är så trött så jag snart trillar av stolen.

Och ont i halsen har jag :(

Så nu ska jag slänga mig framför tv:n..

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

 


 

 

Av Denice Lundahl - 15 september 2012 08:32

Nästan precis vaknat.
Myst lite med min älskling:)
Han har gått upp och satt sig vid datorn och jag ligger kvar :)
11.00 är det dags för jobb tills 19.00
Sen kör vi igen 23.30 :)
Wihoo vilken dag jag har framför mig.
Och så vaknar jag med illamående för 4 dagen i rad nu!
Jag vill inte :(
Så jääääävla äckligt tråkigt.
Gå booooooort tack!


Saknar dig min älskade morfar :'(<3

Over and out/ Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 13 september 2012 21:58

Var här?
Skulle jag berätta hur mycket du betyder för mig.
Hur mycket jag älskar dig.
Hur mycket jag uppskatta dig.
Hur glad jag är över att just du är/var min morfar.
Jag kan än idag inte riktigt förstå att du är borta.
Och jag hade så gärna velat ha en sista stund med dig.
Faaaaaaan :'(
Jag saknar dig :'(
Mitt hjärta blöder.
Min älskade fina morfar :'(<3


Blommorna från begravningen <3

Av Denice Lundahl - 11 september 2012 16:29

Det är sagt :)

Eller skrivit i detta fallet :)

Var bara tvungen att lägga den här.

Då jag tycker att texten stämmer så bra :)


 


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards