Niican

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Denice Lundahl - 15 maj 2012 18:46

Och det gör det oftast också.


Den du tror är snäll och oskyldig är oftast den som är värst.

Den som pratar skit om dig när du vänder ryggen till.

Den som utnyttjar dig för den fina och vänliga person du faktiskt är.

Den som ser till att du litar på den och får dig att tro att den aldrig skulle kunna göra dig något ont.

Sen en vacker dag så får du en oväntad kniv i ryggen.

Och tro mig det såret kommer blöda och göra mycket mer ont när det är av en person du trodde att du kände.

Än någon som du alltid vetat är falsk och oförutsägbar !


Så lita aldrig på någon annan än dig själv , om ens det.

För även du kan vara oförutsägbar , eller ?



Från det ena till det andra.

Hatar att må såhär halvdåligt :S

Då man är både rastlös men inte har någon ork i kroppen !

Vet inte vad det är med mig men nånting är det.

När jag stått upp i tio minuter så blir jag trött och måste sätta mig ner.

Illamåendet har det varit lite si sådär med idag.

Har ätit lite i alla fall , wihoo :)


Och nu sitter jag här i soffan med datorn i knäet.

Orkar inte lyfta på mig :(
Vi skulle egentligen haft after work med förskolan imorgon men pga typ alla är sjuka så ställde vi in det.

Dock ringde min chef från Cherry mig för ett litet slag sen och sa att det blir fäst imorgon ;)
Och lite sugen är jag faktiskt, haha.

Jag brukar aldrig kunna vara med på Cherrys fester så glad att jag har möjligheten imorgon i alla fall :)

Wihoo ;)

Sen väntar klassfesten på lördag.

Det ser jag faktiskt framemot :)

Ska bli sjukt kul att se alla igen osv..

Kan ändå bli en bra fortsättning på denna veckan :)



Neeej nu tycker jag att min älskling kan komma hem, så vi kan ligga i soffan och mysa framför en film :)


Over and out / Denice Sölvgren Lundahl 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards