Niican

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Denice Lundahl - 22 maj 2012 17:59

Men jag kan inte :(

Hur jobbigt är det inte med de

En känslan att VILJA så mycket men kunna så lite ?

När man är beredd att kämpa och ge 110% utan att det ger något resultat ?

Hur man än gör, vad man än gör så är man inte där.

Kanske borde man vara där, kanske inte.

Beror nog lite på hur man ser det . .. 

Jag önskar att jag vore där men även jag har insett att jag inte är det.

På fel plats vid fel tillfälle ?

Ja, kanske . . . .

Kanske löser det sig, kanske inte.

Vi får helt enkelt se . . . 



I lördags hade vi samlat ihop några som jag gick i skolan med när jag var 9-10 år gammal :)

Alltså har jag inte träffat dom på minst 12 år.

Det är helt gaaalet vad tiden går snabbt.

I alla fall efter många om och men så blev vi ändå 8 stycken. (Dock måste jag säga att det är dåligt att säga ja/kanske utan att höra av sig men sen inte dyka upp)

Lite sura blev vi.

Vi har ändå ansträngt oss för att ha en rolig fest med gamla vänner och så uppskattades det inte.

DOCK var folk på och tyckte det vore kul osv 4 veckor innan då vi skickade ut förfrågan.

Hade ingen varit intresserad hade vi ju skitit i det istället !

MEN vi blev i alla fall 8 och jag hade sjukt kul.

Det var jätte trevligt, vi pratade gamla minnen, skratta och drack en hel del alkohol :)
Det blev verkligen lyckat i slutänden.

Och jag tror att det var mer än jag som tyckte att det var trevligt /kul :)

Tackar er som kom för att ni kom :)
Kul att alla bjöd på sig själv, blev mycket skratt osv :)



Och i söndags hade vi en helt fantastisk dag/ kväll :)
På dagen åkte jag, baby, syster och Olivia till pappa och så fika vi och umgicks :)
Så jävla nice med trädgård när det är så fint vääääder !

Gottsnack dääär ;)

Haha sen åkte vi hem, handla och så grilla vi hos Lejla :)

Jag, Lejla, Bebis, Baby, Göran , Syster och Olivia .

Så jääävla gott :)
Tackar för trevligt sällskap :)<3



Neej nu ska jag se dph och vänta på att min älskling ska bli färdig i duschen :)
(Fast han är värre än en tjej när han duschar. Tar hundra år , haha :) )

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards