Niican

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Denice Lundahl - 23 maj 2012 19:46

Väntan . . 

3 år av svett, slit och tårar...

3 år då jag försökte visa vad jag går för.

Försökt få alla att förstå hur mycket jag brinner för det jag gör.

Hur mycket jag verkligen vill vara där och hur tacksam jag är för att JUST jag fått den chansen.

Jag har varit överallt och ingenstans.

Jag har blivit slängd fram och tillbaka.

Jag har fått flytta mig hit och dit.

Jag har alltid varit medgörlig och tackat JA till ALLT.

Och nu kanske 3 år senare har det ÄNTLIGEN visat att det var värt allt slit.

Nu ÄNTLIGEN har jag fått min tillsvidaretjänst :)

WIHOOOO :)

Blev så jävla glad när jag såg att det stod det på mitt anställningsavtal..

Haha fatta det knappt först alltså :)
Men min chef var väldigt bestämt med att jag skulle läsa mitt avtal fast jag sa att det inte behövdes..

Tur att jag gjorde det doooock :)

Tror inte ni kan förstå hur bra detta känns, hur glad och lycklig jag är över att ÄNTLIGEN ha nått mitt mål.

Det är detta jag strävat efter SÅ länge och nu äntligen.

Tror knappt att det är sant.

FAAN VAD BRA ALLTSÅ :)

Känns helt underbart :)



Så efter 10h på jobb ska jag nu unna mig lite glass och slänga mig i soffan framför tvn :)
Baby ska duscha och det lär ju ta en EVIGHET , haha :)


Im over and out / Denice Sölvgren Lundahl 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards