Niican

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2013

Never give up . . . .

Av Denice Lundahl - 19 oktober 2013 15:38

On something that you cant go a day without thinking about . . .


När man förlorar någon så inser man att livet är kort.

För kort.

Vi vet aldrig hur lång tid vi får på denna jord.

Vi vet inte vad som står skrivet.

Så vi måste ta vara på det vi har.

 

Jag vet att jag inte är perfekt , att jag inte alltid gör rätt.

Att jag inte är lätt att ha med att göra alltid.

Att jag har en tendens att få folk att göra som jag vill trots att dom själva inte vill ( Vet inte om det är något bra eller dåligt än )

Att jag ibland är galen.

Att jag ibland bara lyssnar på mig själv.

Att jag ibland är rent av elak.

Men ja det är sån jag är.

Och jag är långt ifrån perfekt men utan alla fina människor i mitt liv är jag ännu längre ifrån att vara perfekt än jag är med er.

Ni gör mig till en bättre människa .

Ni finns alltid där för mig.

Oavsett vad jag gör.

Ni står bakom alla beslut jag tar även om ni tycker att dom är helt idiotiska.

Ni är så otroligt fina människor och jag älskar er verkligen.

 

 

Och jag kommer ALDRIG förstå hur man bara kan vända ryggen och gå från någon som man en gång älskat på ett eller annat sätt men till alla er som vänt mig ryggen.

Som valt att ta en annan väg i livet.

Antingen pga att vi bråka eller växt ifrån varandra.

Jag är inte som er, jag kan inte bara vända ryggen och aldrig se tillbaka.

(Ibland önskar jag att jag kunde det)

Men jag kan inte det och ni kommer alltid vara en del av mig.

För ni må ha försvunnit men minnena finns fortfarande kvar.

Och det kommer dom alltid göra..

 

Jag önskar att jag kunde samla er alla och be om ursäkt för min del.

För det jag gjorde fel och hoppas på att ni hade förlåtit mig.

Tyvärr är det inte möjligt..

Men ni ska veta att jag är ledsen för alla misstag jag gjort och att jag önskar att ni fortfarande hade stått vid min sida...

 

 

Morfar och Mormor, gud vad det gör ont att ha förlorat er...

Mitt hjärta döööör :'(

Mormor du var den sista jag hade kvar och nu har även du lämnat mig..

Jag försöker vara stark för alla andras skull men det är inte så jävla lätt..

För bara nån månad sen hade jag allt som jag någonsin önskat mig.

Och nu ?

Nu känns det som att min värld sakta men säkert håller på att rasa.

Någon tar ifrån mig det ena efter det andra. . .

Någon bara tar men aldrig ger...

 

Jag har förlorat så mycket den senaste tiden så snälla låt oturen vända nu.

Det är inte så lätt att ta sig upp efter att hela tiden bli nertryck till botten...

 

Jag vet att jag är stark, jag har tagit mig igenom mycket i mitt liv.

Men man orkar inte ta hur mycket skit som helst.

Tyvärr..

 

Men jag ska ta mig upp igen..

Jag måste ta mig upp igen..

Det kan ta tid men jag ska kämpa.

 

För en kämpe är vad jag är !

 

 

Kärlek och respekt / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards