Niican

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Denice Lundahl - 1 november 2013 07:13

Skit skit !

Jag inbillar mig att jag verkligen försöker.

Men gör jag det egentligen ?

Jag har ju en stark vilja och om jag verkligen hade bestämt mig så hade jag ju inte gjort det.

Men jag faller för frestelsen hela tiden...

Varför ?

Ingen aning men jag måste verkligen sluta . . .

 

 

Fredag idag, fantastiskt säger jag ;)

3 dagars ledighet väntar nu.

Dock blir måndagen ingen rolig dag.

Kommer bli tungt och hårt men det ska ju göras så bara att bita ihop .

 

Så duktig jag varit denna veckan, sjukt stolt över mig själv :)

Tränat mån,tis och torsdag.

Gick till och från jobb i onsdags.

Och fan att jag inte kunde hålla mig i måndags så det slank ner lite glass.

Annars har jag varit sjukt duktig :)

Nu fortsätter vi såhär ;)

 

Faller dock nu när helgen kommer, det gör det alltid :(

Bjuden på middag idag också så ja :)

Se om jag hinner inom träningen idag men har lite att fixa inför kvällen efter jobb så ja..

 

Avslutar detta fredags inlägget med en bild på ingen mindre än MIG SJÄLV ;) haha.

Ha en trevlig helg alla .

Kärlek och respekt / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards