Niican

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Denice Lundahl - 13 november 2013 14:46

wanna see us together
But it dont matter no
Cause I got you babe . . .

 

Folk har all rätt att säga sin mening.

Att tycka och tänka vad dom vill.

Men ibland måste man tänka på hur man säger saker och ting.

Och oavsett vad så måste mitt val respekteras.

För i slutänden är valet faktiskt ingen annans än mitt.

Det är jag som gör mina val här i livet och jag väljer att följa mitt hjärta.

Kanske leder det dit jag vill, kanske inte.

Men det vet jag ju inte förrän jag gått igenom det.

Och jag ångrar hellre nånting jag gjort än nånting jag aldrig gjorde.

Vill inte stå där sen och undra "tänk om "

Nu tar jag reda på det "tänk om" istället.

Och folk som aldrig varit i liknande situation vet inte heller hur det är och kommer aldrig förstå.

Så därför ska man inte heller uttala sig om man inte själv varit där ! 

 

 

Min älskade mormor och min älskade morfar.

Saknaden är så stor :'( 

Älskar er <3

 

Kärlek och Respekt mina vänner och ovänner /Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards