Niican

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Denice Lundahl - 14 december 2014 20:56

Mod och styrka för att berätta min historia.
Tänka tillbaka och minnas gör ont.
Men jag blir ständigt påmind i min vardag.
Idag kan jag prata om det utan att brista ut i gråt.
Men mina egna tankar snurrar ständigt runt i mitt huvud och det jag befarar kan en dag vara min verklighet.
Jag försöker se det positivt men det är svårt.
Speciellt när man inte vet och man inte kommer få reda på det förrän den dagen är kommen.
Mitt hjärta gråter av att bara möjligheten finns.
Och jag vet inte vart jag ska ta vägen om den möjligheten blir till verklighet.
Men jag försöker att inte tänka på det.
För det kommer knäcka mig.
Men som sagt när jag samlat mod och styrka så kommer jag berätta min historia .
Det blir inte idag men det blir en dag :)

Over and out/ Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards