Niican

Alla inlägg den 29 december 2014

Av Denice Lundahl - 29 december 2014 22:11

Inte bryr dig miss lowlife varför kommenterar du inte med ditt namn ?
Varför står du inte för vad du skriver ?

Och varför läser du min blogg om du tycker att jag är patetisk och ful?
Sluta med det då :)
Så behöver du inte bli arg och irriterad i onödan :)
Så enkelt är det ;)
Vem är jag liksom ?
Lägg dig energi på viktigare saker och viktigare personer :)
Men jag tackar för din uppmärksamhet :)

Sen för det tredje så har jag ingen sambo , haha :)

Av Denice Lundahl - 29 december 2014 15:36

Och växer.

Och det förstår inte du/ni.

Folk hatar pga avundsjuka.

Och det känns bra att veta att jag har något som ni vill ha :)
Så fortsätt att hata :)

 

 

Hur kan du påstå att jag lägger mig i nånting jag inte har med att göra ?!

OM det är DU som kommenterar så vet du att detta drabbar mig lika mycket .

Då du även har tagit saker som är mina och blåst mig.

Och om du inte är DU så kanske du själv inte har med det att göra =)

Men jag ÄLSKAR att du hotar mig offentligt.

Så varsågod kom och plocka mig ;)

Du vågar inte ens skriva ditt namn på kommentaren men du ska plocka mig.

Men du vet vart du hittar mig så det är bara att komma :)

Förresten hoppas jag att du vet att på kommentarerna så står IP adressen så det är inte så svårt att kolla upp vart kommenteraren kommer ifrån.

Bara en liten newsflash ifall du skulle vilja kommentera igen ;)

 

Nu ska jag njuta av denna måndagen med två fina människor :) 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 29 december 2014 06:28

Mycket rätt och fel i vår värld.
Det finns så många riktlinjer om hur saker och ting borde göras.
När det ska göras osv.
Som om vi alla lever efter samma mall.
Men tänk om jag vill leva mitt liv som jag vill ?
Jag bestämmer väl själv hur mitt liv ska se ut.
För det är just vad det är , MITT LIV !
................................................
..........................

En sak förstår inte jag .
Hur kan man göra en sån sak och ändå leva vidare med gott samvete ?
Hur kan man förstöra en människas liv på det viset, se hur denna människa lider och ändå inte ta konsekvenserna för sitt handlande.
Jag förstår inte detta.
Jag hade aldrig kunnat leva med mig själv och vetat att jag total förstört en annan människas liv.
Sen förstår jag inte Heller hur man kan anklaga en människa för nånting den inte gjort.
Ta det så långt att man polisanmäler personen.
Förmodligen ännu längre.
Det är helt sjukt.
Seriöst.
Jag förstår att du är sårad.
Jag förstår att det gör ont.
Jag vet precis hur det känns.
Men man måste se förbi det.
För att anklaga personen för nånting den inte gjort och inte ta ansvar för vad du faktiskt har gjort.
Det är inte rätt.
Det blir aldrig rätt oavsett hur ledsen och sårad du är.
Det är inte okej.
Att du kan leva med dig själv.
Jag hade mått så satans dåligt att jag inte vetat vart jag skulle ta vägen.
Trots allt som hänt så var jag villig att försöka lösa det på bästa sätt.
När du grät (trots allt du gjort och utsatt oss för ) så gjorde det ont i mitt hjärta och jag tyckte synd om dig.
Oavsett så tyckte jag synd om dig för trots att du gjort detta själv så måste det vara en otrolig börda att bära.
Men hade du bara tagit ditt förnuft till fånga så hade vi alla kunnat lösa det på bästa sätt .
Men tyvärr . . . . . . . . . . . . . .............................


28:e december igår, morfars födelsedag.
Jag önskar att jag inte hade behövt gå till graven och lägga blommor utan kunde gått hem till er.
Jag saknar dig något så fruktansvärt mycket.
Jag hoppas du är på en bättre plats nu.
och jag hoppas att både du och mormor vet hur saknade ni är.
Ni lämnade ett stort tomrum inom mig :(
Älskar er <3


Over and out / Denice Sölvgren Lundahl


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards