Niican

Alla inlägg den 16 september 2007

Av Denice Lundahl - 16 september 2007 15:30

Dagen/kvällen spenderades hos syrran.

Hon skulle hämta mig vid tre men hon glömde mig.

Så istället hämtar hennes pojkvän mig och man blir medtvingad till Ikea och sen till mcdonalds för att fixa is.

Tror ni man fick köpa is på mcdonalds ?

Ack nej vi fick dra till Maxi där Daniel jobbar istället.

Men men när man kommer hem till syrran så är pappa där :)

Saknar honom, man ser inte han så ofta längre :(

Så det var trevligt :)

Dock inte lika kul när han berätta att om deras bebis blir en pojke så ska den kanske heta Liam.

Min pojke ska ju heta Liam :(

Det har jag sagt hur länge som helst.

Men men . . .

Det blev stressigt värre en timme innan gästerna skulle komma men vi hann i tid.

Syrran sminkade mig och eftersom vi hade tid över så fixa hon till mitt hår också.

Det blev fin fint:) . .

Tyckte jag i alla fall :P.

Jaa sen så flöt väl bara de hela på.

Kände inte många där och jag var minst men vafan det gick ändå.

Vissa tyckte jag och min syrra var skit lika.

Vilket vi själva inte tycker.

En kille valde till och med att kalla mig för Nathalie jr men men:P.

Men många trevliga personer och ja jag hade kul i alla fall :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards