Niican

Alla inlägg den 29 september 2007

Av Denice Lundahl - 29 september 2007 16:15

Igår fyllde Nican 18 :)

Kvällen började hos mig.

Kom lite nära och kära :)

Alltså mina vänner vad hade jag gjort utan er ?

Ni är helt jävla fucking otroliga :)

Ni är så underbara.

Saknar vissa av er som tyvärr inte står mig lika nära längre.

Haha men i alla fall en del folk.

Blev lite singstar dock inte jätte vackert.

Jag var hes som fan och stackars alla som behövde lyssna på mig.

Men tro mig de är värre idag ;)

Hahaha i alla fall en kille som jag gick i samma klass med när jag gick i 5:an och inte sett sen dess råkade hamna här.

Det var nice faktiskt ;)

Han fyllde dock också år igår :)

Det gilla vi ;)

Vid halv 1 ungefär blev de utgång.

Det blev choklad, regnade som fan.

Men som tur är gick vi vip så vi slapp kön :)

Det gillade vi ;)

Min kväll/natt var väldigt lyckad.

Tack för alla presenter, tack för att ni var här och tack för allt.

Ni förgyllde min dag :)

Ni betyder sååååå jävla mycket dock vissa lite mer än andra men vafan :)

Mina flickor ni kommer alltid finnas i mitt hjärta oavsett vad

Nora,Linda,Esra och Busra :)

Många år och minnen tillsammans.

Tessan vi fann varandra på Didaktus och nu har vi funnit varandra igen, du är bäääst :)

Sara vi fann varandra snabbt som attans och dig gillar jag skarpt :).

Flina det kommer nog alltid vara du och jag. Jag trivs i ditt sällskap och du förstår mig som ingen annan.

Robin och Bebis vår trio är bäääst :) Er gillar jag :)

Sebbe dig gillar vi fast du är som du är :)

Robin M vi har haft våra stunder både bra och dåliga. Men när de väl gäller står vi alltid vid varandras sida :)

Ni andra pojkar som var här igår ni är bara för sööta alltså :)

TACK FÖR ATT NI VILLE FIRA MIN DAG MED MIG :)

Ni betyder<3

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards