Niican

Alla inlägg den 23 september 2007

Av Denice Lundahl - 23 september 2007 17:46

Haft världens otursvecka plus har jag varit sjuk.

Så jag hoppades på en lugn fredag i alla fall men så blev de inte.

Det blev fest och grejer.

Nice faktiskt :)

Blev rejält chockad och glad.

Men jaa sen så fick man sig ett seriöst samtal också men men.

Lördagen spendera jag hos Tessan.

Det var nice :)

Blev lite så i början pga vissa saker men vafan inget som Nican inte kunde ordna :).

Sen blev de nattmat på mcdonalds:)

Och jag är fortfarande sjukt sugen på mcdonalds :(

Men orkar inte röra mig är sjukt sliten :(.

Men men helgen var lyckad :)

Min sista helg som 17 åring blir 18 nästa fredag :)

Lägg det på minnet :P.




 

Hur skall jag tolka orden som du sa till mig ?

Man kan ta de både positivt och negativt.

Och varje mening började negativt men gick över till lite mer positivt i slutet.

Men jag vet inte hur jag skall tolka allting.

Allting är så förvirrande.

Hur är saker och ting nu och hur kommer det bli ?

En mycket bra fråga  . . . .

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards