Niican

Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Klant !

Av Denice Lundahl - 27 mars 2009 13:46

HAHA jaa vem om inte jag lyckas med att klämma sitt eget finger i bildörren ?

haha glömde något i skåpet på jobb så skulle springa in snabbt för att ta det och då smäller jag igen bildörren ganska rejält rakt på mitt finger. .

Och det gör ont :(

Men så farligt är det inte men hur fan lyckas jag ?

Sen har jag jätte ont på typ på en knuta vid början av handleden.

Och det gör verkligen ont :(

Så får se om jag står ut och om det går över av sig själv.

Men annars är det relativt fint väder, jag är ganska trött men ska finna styrka någonstans och bli full av energi :)

HAHA jaa nooog !

Ibland önskar man att man vore barn för dom har energi till tusen.

Nu är det helg och helgens äventyr återstår sååå det kan nog inte bli mycket bättre :)

Så jag är glad trots all smärta och brist på sömn :)

Fått lön idag också, den blev bättre än väntat, så det gillas till tusen ;)

Haha och tror jag ska sätta i mitt löshår idag så blir jag extra glad för jag bara ÄLSKAR långt hår :)

Ska ta en funderare på det.

Nu ska jag sluta babbla om allt oväsentligt skit :)

Ha en underbar helg mina trogna läsare :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards