Niican

Alla inlägg under mars 2009

Av Denice Lundahl - 8 mars 2009 13:35

Ja måste ju nämna att jag spela min första match igår efter ett uppehåll på mer än 2 år.

Kändes bra att vara tillbaka men var dock besviken på min insats.

När jag väl bestämmer mig för att göra nånting så gör jag det ordentligt.

Men min kondition hindrar mig och jag kan inte ge 110 HELA tiden.

Så istället ger jag bara typ 80 och försöker spela så mycket som möjligt.

Men hur kul är det, man ska gå ut och ge 110 ju.

Måste jobba på min kondition fan :(

Idioti att spela match efter 2 träningar och inte nog med det så fick jag för första gången i mitt liv spela som mittfält, vilket inte alls funka heller så.

Och tillråga på allt går jag in i närkamp och skadar knäet en del.

Så nu är jag halta Lotta och har träningsvärk i hela kroppen.

Men vafan jag överlever ;)


I fredags var jag hos både pappa och pappa :)

Haha jag har två pappor :)

Nej men både hos min biologiska och min låtsas pappa.

Alltså trots att där är mycket mer liv än här hemma så ÄLSKAR jag familjelivet.

Jag älskar att sitta där som en familj liksom.

Så längesen jag kände det sist, trivdes jätte bra på båda ställena.

Ville nästan faktiskt inte åka hem.

Men om inte annat så får jag väl lite familjetid till sommaren och det kommer jag ta vara på och njuta av varje sekund :)

Av Denice Lundahl - 2 mars 2009 20:54

Folk som inte lever i det kommer aldrig förstå.

Folk som inte ser kan aldrig veta.

Folk som inte får uppleva kan aldrig föreställa sig.


Jag hatar att vi inte kan prata om det, jag hatar att det bara uppstår en rad av lögner ifall man skulle konfrontera dig, jag hatar alla idiotiska och icke trovärdiga ursäkter.

Jag hatar att du inte förstår att du skadar mig också och inte bara dig själv !

JAG HATAR "DET" HELT ENKELT !!

Jag vill inte mer, orkar inte mer, föörlååt men jag har stått ut såå länge nu :(

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards