Niican

Alla inlägg under juli 2010

Av Denice Lundahl - 1 juli 2010 22:08

You already know that I’m all yours.
What you waiting for?

 

 

Underbar dag, äntligen fick jag fint väder :)
Så dagen börja med mys på stranden, det gilla vi :)

Är röd som fan i ansiktet nu men vad gör det om jag blir brun sen ?

Absolut ingenting, haha :)

Efter några timmar mys på stranden , stack jag vidare till skolan.

Och ja vi var faktiskt på skolan 2 år senare och på semestern :)

Haha vi spelade in den nya reklamen för skolan som kommer sändas på NRJ.

Faktiskt med min röst så förstår jag inte varför jag gjorde det.

Men vi hade kul där i alla fall :)
Sen bjöd våra underbara lärare oss på mat , tack för det :)

Snacka och åt lite med dom, det var nice :)
Sen körde jag en runda till Lund, hatar den staden !!!!

Ångest att köra där fan .

Och nu sitter jag här, en snabbis bara.

För sen blir det kvälls/nattbad och jag gillar :)

Haha fast jag just nu är jätte trött och har skit ont i foten.

Måste skadat den igår när jag och grabbarna spela fotboll .

Det gillas dock inte..

Men hoppas det går över snart :)

 

 

Mina två semester dagar har varit helt underbara :)
Fest, mys , stranden, vänner, fotboll osv osv osv kan det bli bättre då ?
En ENDA sak hade kunnat vara bättre, det vore om snoor kom hem .

Men förutom det så är allting på topp ;)

 

 

 

Midsommar 2010

     

      

 

 

Stranden :)

 

         

 

 

 

Så snoor bara fööör dig :) Jag älskar och saknar dig bara därför uppfyller jag din önskan :)
Fast det hade jag nog gjort ändå för du är min one and only Snooor <3

 

 

Nu blir det baaaaaaaaad :)
Im out / Denice

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards