Niican

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Denice Lundahl - 7 november 2012 19:57

I lööööve it ;)

 

Den känslan, den är helt underbar :)

Den som någonsin påstått något annat kan inte vara riktigt normal :)

Thihihi :)

 


Ibland är jag gaaaalen, ibland gör jag gaaaalna saker.

Men om jag inte vore galen, vore det då jag ?

Neeej !

Jag är mig själv, jag gör det som faller mig in, säger det jag har på mitt hjärta.

Och folk som verkligen älskar mig, älskar ALLA sidor hos mig :)

Så kalla mig vad ni vill men det här är jag.

Jag tänker inte ändra på mig så like it or loooove it ;)

 

 

Tiden går så äckligt snabbt, så ta vara på det du har.

Ta vara på all dyrbar tid och alla dyrbara personer i ditt liv.

En dag vaknar du upp och inser att saker och ting inte är som förr.

SÅ NJUT MINA VÄNNER, NJUT ! :)

 

 

Nu blir det myyyyyys :)
Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards