Niican

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Denice Lundahl - 19 november 2012 17:13

Och jag är äcklig.

Smutsig rent ut sagt.

Killar vill bara en sak och jag ger dom vad dom vill ha.

När jag tittar mig själv i spegeln , så äcklas jag !

Äcklas bara av synen av mig själv.

Men för att må bättre tar jag till sex !

Jag tar hjälp av killar för att få bekräftelse.

Och enda sättet att göra det på ?
Är att ha sex med dom.

Det är det killar är ute efter och jag får den ultimata bekräftelsen när någon finner mig attraktiv och har sex med mig.

När någon i stort sätt dreglar över min nakna kropp, när någon vill ha mig så mycket att personen i fråga inte kan hejda sig själv.

Det är då jag känner mig sexig.

Jag tror att om jag lyckas få honom och njuta och ger honom det han vill ha.

Så bevisar det att jag kan vara både sexig och åtråvärd och då har jag fått min bekräftelse !
Då är jag snygg, då är jag sexig.

 

När jag mår dåligt tar jag till sex.

Då ligger jag med killar bara för att jag tror att det ska få mig att må bättre.

Och visst det gör det, jag känner mig oslagbar, attraktiv och snygg.

Jag är i centrum och ingen kan ta den platsen från mig just då !
Men dagen efter vaknar jag med en ångest.

Och den ångesten dämpas utav att göra samma sak igen.

Och igen och igen !
Men inte fan mår jag bättre !
Men just för stunden gör jag och därför jag gör det igen för att få känna denna sköna känsla av tillfredställelse.

Inte sexuellt utan det fungerar mer som en egoboost "

 

 

Förlååt men jag läste detta nån annanstans, tog en del och bara fortsatte vidare på det !

Det är taget från någon annan och lite här och där.

Det handlar inte om mig så jag gör det klart.

Jag fortsatte bara vidare på någon annans ord.

För jag tyckte det var intressant :)
Så det som är taget är förmodligen sant.

Det andra är bara påhittat från min sida :)

Haha så ingen tror något annat :)

 

Men undra hur många det är som faktiskt känner såhär ?

Hur många tjejer som tänker så ?

Hur många tjejer det är som faktiskt tror att enda bekräftelsen dom kan få är genom sex ?

Hur många tjejer som egentligen mår dåligt pga det ?

 

 

Jag vet inte men definitivt en intressant fråga / diskussion :)

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards